Samovzdelávanie

Posted on: 6. mája 2009

Dnes som využila to, že som chorá. Jediná vec, ktorú som zvládla, bolo klikať na notebooku jednotlivé klávesyJe mi zle. Ufff, aj to bola poriadna drina. Napriek tomu som sa veľa vecí naučila a dozvedela. Blogy sú ako samoštúdium. Tu klikneš na blog a dozvieš sa, prípadne si zopakuješ vedomosti o období Ľ. Štúra, zistíš kto sú to KENTAURI vďaka Oliverovi, zopakuješ si SLOVENČINU pomocou interaktívnej tabule u Tímei, alebo zistíš ako sa dá používať GOOGLE EARTH vďaka Lolovi. Skrátka samé zaujímavé veci. Dúha  Ešte som sa od Katky dozvedela o krásne kvitnúcej vistérii, kérii a floxe, ktoré sa hneď pokúsim zohnať a vysadiť v našej záhradke, aby bola o rok na jar celá rozkvitnutá.Červená ružaČervená ružaPalmový ostrov No a nakoniec ma opäť Oliver poriadne pobavil svojím výberom videí. Ak neveríte, že smiech lieči, tak ja som si to vyskúšala na sebe a vyšlo to. Hneď mi je lepšie a zajtra už dúfam budem celkom O.K.Slnečný deň

1 Response to "Samovzdelávanie"

Jeeeeeeeeej ja ťa otravujem mojimi telefonátmi a ty si chorá 😦 Prepáč, nevedela som. Pekne sa lieč , oddychuj a hlavne skoro sa uzdrav !

Pridaj komentár

kalendár

máj 2009
Po Ut St Št Pi So Ne
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Archív článkov